Şirketler için Yardım Masası Çözümü
Bornevia, özellikle aynı projede çalışan ekipler için oluşturulmuş çok kanallı müşteri destek masasıdır. Yazılım, e-posta ve Canlı Sohbet'ten Twitter ve Facebook gibi sosyal medya platformlarına kadar birçok farklı iletişim türünü kapsar. Müşterilerden gelen sohbetler ve e-postalar, takip etmeyi çok kolaylaştırmak için destek taleplerine dönüştürülür.
İhtiyacınız Olan Yardımı Almak
Bornevia'yı bu kadar kullanışlı bir araç yapan işlevlerden biri, takımların açık destek talepleriyle ilgilenirken işbirliği yapmalarına izin vermesidir, böylece sorunlar hızlı ve etkili bir şekilde çözülür. Bu, müşteri destek ekibinin daha önce hiç olmadığı kadar sorunsuz ve verimli çalışmasını sağlar ve müşterilerin geçerli olduklarını hissetmelerini sağlar. Gelişmelerden haberdar olmaları için takım üyelerine özel mesajlar da gönderilebilir.
Bağlantı Kurma Zamanı
Bornevia'nın birçok farklı özelliği, en popüler sosyal medya sayfalarının tümünü bağlama yeteneği gibi şirketler için faydalı hale getirir. Ancak, son derece kullanışlı Bornevia uygulama özelliğini kullanmayı planlayan herkes, en azından şimdilik sadece Android platformuyla uyumlu olduğunu unutmamalıdır. iOS ve Windows kullanıcıları, en azından şimdilik başka bir uzaktan çözüm aramalıdır.
Bornevia hakkında kullanıcı değerlendirmeleri
Eğer Bornevia denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!